.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رسانه ملی همچنان نمک بر زخم کشاورزان می ریزد؛
تبلیغات برنج خارجی به چه قیمتی؟
مدتي‌ است كه محسني‌ها با برنج فريدونكنار به خواستگاري گل باقالي خانم مي‌روند. گويا ميزان درآمد رسانه ملي از شركت تجاري برنج محسن آن قدر وسوسه‌انگيز است كه اين رسانه قصد ندارد از اين آگهي‌هاي بازرگاني دل بكند ...
تبلیغات برنج خارجی به چه قیمتی؟

گويا ميزان درآمد رسانه ملي از شركت تجاري برنج محسن آن قدر وسوسه‌انگيز است كه اين رسانه قصد ندارد از اين آگهي‌هاي بازرگاني دل بكند. 

پس از تبعات گسترده تبليغات برنج محسن كه ممكن است قد و قامت و كيفيت برنج‌هاي وارداتي را به رخ ايرانيان مي‌كشد، رسانه ملي در استان مازندران تحت فشارهاي محافل رسانه‌اي و عمومي محسن را از كنداكتور پخش آگهي‌هاي بازرگاني خارج كرد و مجبور شد از درآمدهاي هنگفتي كه نصيبش مي‌شد، چشم پوشي كند.

وقتي آب از آسياب مي‌افتد، محسن نيز با شكل و شمايل ايراني پا به عرصه تلويزيون گذاشت و اثبات كرد كه با نفوذ‌تر است.

محسني‌ها به ناگاه متوجه شدند و تصميم گرفتند به جاي آنكه ارز و اعتبار كشور نصيب هندي‌ها شود، عطاي سرزمين مجادله را به لقايش ببخشند و برنج فريدونكناري‌ها را در كيسه‌هاي‌شان بريزند.

حال مدتي‌ است كه محسني‌ها با برنج فريدونكنار به خواستگاري گل باقالي خانم مي‌روند.

*از كجا خريديد

اما گويا تحول برنج محسن براي برخي مسئولان باور‌پذير نيست و آنان بر اين عقيده‌اند كه نام فريدونكنار تنها در كيسه برنج محسن و در كنار آن جا خوش كرده است و داخل كيسه نيم‌كاسه‌اي ديگر است.

فرماندار فريدونكنار كه نام شهرش را بر كيسه‌هاي محسني‌ها حك شده است، در اظهار نظر رسانه‌اي اعلام كرد كه هيچ تاجر و شاليكوبي داراي فروش محصول برنج اين شهر ساحلي به نام شركت تجاري محسن خبردار نيست.

*برنج محسن و رسانه ملي

اين محصول حتي پاي مديركل صدا و سيماي مركز مازندران را هم به ماجرا باز كرد.

بهرام حميدي كه همواره اعلام كرده اهل حاشيه نيست، اين بار در آيتم داخل پرانتز بخش خبري سيماي طبرستان، مقابل دوربین واحد مركزي خبر قرار گرفت و از پخش آگهي‌هاي برنج محسن با رويكرد جديد حمايت كرده است.

در شرايطي كه صدا و سيما در برنامه‌هاي مختلف كه پولي بابت آن پرداخت نشد، از ذكر شركت‌هاي تجاري خودداري مي‌كند و حتي در برخي از برنامه‌ها، تصاوير تجاري را شطرنجي و محو مي‌كند، مديركل صدا و سيماي ماندران نام يك شركت تجاري را موضوع گفتگوي خود قرار مي‌دهد و به ذكر دلايل آن مي‌پردازد.

حميدي در اين گفتگو بيان داشته كه ما داريم با توجه به استانداردهاي لازم تبليغ برنج فريدونكنار را مي‌كنيم و بقيه به ما ربطي ندارد.

بايد منتظر ماند و ديد آيا دوربين خبري اين مركز به بررسي اظهارنظر فرماندار فريدونكنار نيز خواهد پرداخت.

بايد در نظر داشت كه برنج هندي به جاي برنج فريدونكنار به بازار عرضه شود، بايد ديد مجوز صادر شده از سوي چه مراجع دولتي براي اين شركت صادر شده است و نفوذ كم نظير اين مجموعه تجاري در رسانه ملي و ساير دستگاه‌ها و سازمان‌هاي حكومتي از كجا نشات مي‌گيرد. /فارس


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.063 seconds.